شناسهٔ خبر: 97101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیر شایسته استان شد

لوح تقدیر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی همدان با ارسال لوحی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به عنوان مدیر شایسته سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی همدان با ارسال لوحی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان به عنوان مدیر شایسته سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد.

در متن لوح سپاس استاندار خطاب به مدیرکل چنین آمده است: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و اثرگذاری در مسیر توسعه استان و بسترسازی برای رضایت مردم، نعمت بزرگی است که خداوند به صورت امانت در اختیار مدیران قرار داده است.

استان همدان با الطاف الهی، برنامه محوری و عزم جزم مجموعه مدیریتی استان فرآیند توسعه خود را طی می نماید و افتخار همه تلاشگران عرصه خدمت آن است که اهداف نظام و برنامه های دولت با قوت در دیار تدین و دانش عملیاتی شده است .

در همین راستا و نظر به مجموعه تدابیر مدیریتی برنامه‌ریزی، توسعه ای و اثرگذاری های ممتاز جنابعالی در استان، بر خود لازم می دارد به عنوان (مدیر شایسته سال ۱۳۹۹) از جنابعالی قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت به اهداف متعالی نظام اسلامی را مسئلت نمایم.