شناسهٔ خبر: 97115 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین/ حفظ حریم جاده؛ خط قرمز راهداری/ افتتاح همزمان ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران

جاده اصفهان / کاشان جابه جایی ۱ میلیون مسافر/افزایش ۱۵ درصدی تردد مسافر از استان کرمانشاه، هدف گذاری تكميل ۱۱۳ كيلومتر باند دوم درمحورهای خراسان جنوبی و پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین بخشی از مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حوزه حمل و نقل جاده‌ای به شرح زیر است:

جابه جایی یک میلیون مسافر/افزایش ۱۵ درصدی تردد مسافر از استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱ میلیون مسافر از استان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرای آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

افتتاح ۵ طرح راهداری در شهرستان های جنوب کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با اتمام آسفالت راه روستایی محور فاریاب _ارزوئیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان این محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

حفظ حریم جاده؛ خط قرمز راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می شود.

هدف گذاری تكميل ۱۱۳ كيلومتر باند دوم درمحورهای خراسان جنوبی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برنامه امسال ما تکمیل حدود ۱۱۳ کیلومتر باند دوم راه‌های استان است که حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

افتتاح همزمان ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران

به مناسبت هفته دولت، ۷ واحد آزمایشگاهی مستقر در پروژه‌های عمرانی استان تهران، به طور همزمان افتتاح و آغاز به کار می‌کنند.

ضرورت تحقق حمل یکسره کالا از کشتی به مقصد

در نشست شورای عالی ترابری، وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تحقق حمل یکسره کالا از کشتی به مقصد تاکید کرد.

مروری بر تلاش‌های توسعه محور اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تلاش برای رشد وتوسعه استان، اجرای پروژه‌های راهسازی، برنامه‌ريزی و پیگیری برای اعتبار مناسب جهت اجرای طرح‌ها و اختصاص زمان قابل توجه برای رفع مشكلات (مسکن، اراضی ملی، طرح‌های تفصیلی و شهرسازی) و اجرای فعالیت‌های موثر جهت پیاده‌سازی خدمات غیرحضوری از جمله اقدامات این اداره‌کل در بازه زمانی آذرماه ۱۳۹۸ تا کنون بوده است.

با تحول در منابع انسانی، سرعت ارائه خدمات افزایش یافت

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: طی یک سال گذشته برای ارتقاء ارائه خدمات آزمایشگاهی به کارفرمایان و افزایش بهره‌وری، تحول در تمام سطوح مدیریتی و منابع انسانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دستور کار قرار گرفت و سرعت ارائه خدمات و ورود به بازارهای جدید افزایش چشم‌گیری داشته است.

جابجایی کالا در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن گذشت

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۹۲۳ تن کالا با ۹۱ هزار و ۹۳۰ سفر در پنج ماهه امسال توسط ناوگان باری در اقصی نقاط کشور حمل شده است.

بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای خوزستان تردد داشتند

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: مردادماه امسال بیش از ۱۵ میلیون خودرو در محورهای استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشت.

آسفالت ۸ کیلومتر راه روستایی در شهرستان کهگیلویه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: آسفالت ۸ کیلومتر از راه‌های روستایی در حومه غربی این شهرستان با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد تومان در حال انجام است.

۶ كيلومتر ديگر از باند دوم محور بيرجند – قاين زير بار ترافيك رفت

ظهر امروز ۶ كيلومتر ديگر از پروژه احداث باند دوم محور بيرجند – قاين بازگشايی و زير بارترافيك رفت.

ثبت بیش از ۳۲۰ قرارداد و تفاهم نامه، طی یک سال گذشته در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، توانست طی یک سال گذشته بیش از ۳۲۰ قرارداد و تفاهم نامه با وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سایر کارفرمایان و مشتریان به ثبت برساند.

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در احداث ۸ مجتمع خدماتی بین راهی در استان تهران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: در حال حاضر ۸ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راههای استان تهران در حال احداث هستند که ۴ مجتمع تا پایان امسال مورد بهره برداری موقت قرار خواهد گرفت.

نوسازی و توسعه ناوگان ریلی، جاده‌ای و هوایی در دستور کار است

عضو کابینه دولت سیزدهم بر نوسازی و توسعه ناوگان ریلی، جاده‌ای، هوایی و دریایی تاکید کرد و به تشریح برخی از برنامه‌های خود در بخش حمل‌و‌نقل، پرداخت.