شناسهٔ خبر: 97192 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری:

عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت غیر مجاز، علت واژگونی مینی بوس بوده است

فرهاد صالحیان حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور فرعی سروآباد به کامیاران استان کردستان منجر به جان باختن ۱۵ نفر از هموطنان و مصدومیت ۱۱ نفر دیگر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد صالحیان مدیر کل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  در خصوص حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور فرعی سروآباد به کامیاران استان کردستان که منجر به جان باختن ۱۵ نفر از هموطنان و مصدومیت ۱۱ نفر دیگر شد، اظهار کرد: تیم کارشناسی این سازمان بلافاصله پس از وقوع حادثه برای بررسی ابعاد وقوع حادثه در محل حاضر شدند.

وی در خصوص علت وقوع حادثه واژگونی مینی بوس گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، این حادثه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به‌دلیل سرعت غیر مجاز اتفاق افتاده که متاسفانه منجر به جان باختن ۱۵ نفر از هموطنان و همچنین مصدومیت ۱۱ نفر شده است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این سانحه دلخراش را به خانواده‌های سوگوار و بازماندگان تسلیت عرض می‌نماید، مراتب همدردی خود با بازماندگان این سانحه را اعلام می‌دارد و از درگاه پروردگار سبحان برای جان باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر، شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نماید.