شناسهٔ خبر: 97203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای روکش آسفالت محور مهرستان – سرباز با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی

IMG-20210904-WA0005.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات روکش آسفالت محور مهرستان – سرباز به طول ۱۵ کیلومتر و با صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت روکش آسفالت محورهای ارتباطی اظهار داشت: راه های ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه ای هر منطقه محسوب می شوند و در راستای اهداف سازمان همواره بهبود وضعیت محورهای مواصلاتی با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد توجه بوده است.

وی گفت: در این راستا این اداره کل با هدف تسهیل در تردد و ارتقای ایمنی راه ها و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها روکش آسفالت محور مهرستان – سرباز را به صورت امانی توسط اکیپ راهداری شهرستان سراوان اجرایی کرده است که صرفه جویی ۳۰ میلیارد ریالی را به همراه داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با روکش آسفالت این محور مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران، مهرستان و گلشن از این مسیر استاندارد و ایمن برای تردد به شهرستان های جنوب استان برخوردار شدند.