شناسهٔ خبر: 97235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان دستگاه برتر در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شناخته شد

فرهنگ ایثار وشهادت اصفهان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر درجهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: این اداره‌کل براساس بررسی‌های بعمل آمده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت حائز رتبه شد.  

 وی برگزیده شدن این اداره‌کل به عنوان دستگاه برتر درجهت خدمات‌دهی مناسب به ایثارگران معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را باعث افتخار دانست و گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان علاوه بر دستاوردهای گسترده‌ای که در حوزه‌های مختلف کاری دارد، از مبانی ارزشی انقلاب اسلامی یعنی تکریم شعائر و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل نبوده و وظیفه خود در قبال ایثارگران را به نحو مقتضی انجام می‌دهد.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همواره خدمت‌رسانی مطلوب به ایثارگران معزز را وظیفه ارزشی و قانونی خود می‌داند. و بررسی عملکرد توسط مرجعی برون‌سازمانی و نهاد ذیربط در خدمت‌رسانی به ایثارگران که موجب معرفی این اداره‌کل بعنوان دستگاه برتر شده است باعث افتخار مدیران و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان است.  

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسیر زندگیمان را با سیره و راه شهدا هماهنگ کنیم.