شناسهٔ خبر: 97639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است؛

احداث ۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کرمانشاه - سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه از احداث ۱۲ دستگاه پل جدید در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، علی سلیمی معاون راهداری این اداره کل با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ساماندهی ابنیه فنی راه ها در جهت افزایش عمر مفید راه و ابنیه، جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی از مهمترین دلایل احداث پل در استان کرمانشاه است.

وی گفت: برای رفع نقاط پرحادثه، ارتقای سطح ایمنی از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۲ دستگاه جدید در شهرستان های استان کرمانشاه احداث شده و برای ۱۰ دستگاه پل نیز تعمیرات انجام شده است.

سلیمی عنوان کرد: به منظور روان‌سازی ترافیک، افزایش سرعت عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی کاربران جاده ای عملیات تعریض ۵۴ دستگاه پل تکمیل شده و ۳ پل در محور هلشی بصورت پیمانی تعریض شده است.

وی با اشاره به تنقیه بیش از ۱هزار دستگاه پل بصورت امانی و پیمانی گفت: عملیات خاکبرداری و تنظیم سطح و بستر ورودی و خروجی ۴۷۶ دستگاه پل طی ۵ ماهه سالجاری انجام شده است.

سلیمی گفت: به منظور ایجاد بستر مناسب، با مطالعات صورت گرفته در جهت اصلاح پیچ های خطرناک، ۳ دستگاه پل احداث شده است.

وی پایان افزود: پل علی آبادگروس شهرستان صحنه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی آماده بهره‌برداری است و ۸ دستگاه پل ۱۲ متری خرپایی برای موارد اضطراری مونتاژ شده است.