شناسهٔ خبر: 97741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۶۰ میلیارد تومان از اراضی دولتی رفع تصرف و به دولت باز گردانده شد

رفع تصرف آتشگاه ۴۰۰۰۰ متر مربع از اراضی دولت به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت المال باز گردانده شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز) این رفع تصرف شامل ۴ قطعه زمین در پلاک اصلی ۳۵۲ موسوم به آتشگاه و در اراضی ملی بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به تصرف نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف گردید .

مهندس شریفی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان این مطلب افزود : با حضور عوامل یگان حفاظت از اراضی در مناطق مختلف روستای آتشگاه واقع در شمال شهرستان کرج  و گزارش واحد گشت یگان و صدور حکم قضایی با هماهنگی و تلاش مجموعه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام به رفع تصرف از اراضی مورد نظر صورت گرفته است .

فرمانده یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن نیز با اشاره به تصرف اراضی دولت توسط اشخاص سودجو  اضافه کرد : این رفع تصرف شامل ۴ قطعه زمین به مساحت ۴۰۰۰۰ متر مربع در اراضی ملی در مناطق مختلف روستای آتشگاه بوده که توسط اشخاصی حقیقی اقدام به درخت کاری ، دیوارکشی ، استخر و احداث بنا نموده بودند که توسط یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف گردید .

سرهنگ خزائی ارزش تقریبی این اراضی را بالغ بر یکصد و شصت میلیارد تومان اعلام نمود و گفت با حضور به موقع و هوشیاری کامل عوامل یگان حفاظت از اراضی استان این زمین به دولت بازگردانده شد .