شناسهٔ خبر: 97773 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری از محورهای استان کرمانشاه

کرمانشاه - بازدید مهندس قیاسی مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان در سفر به استان کرمانشاه، از محورهای روستایی و پروژه‌های نگهداری راه‌های فرعی این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)  ، فیروز قیاسی مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان در سفر به استان کرمانشاه، از محورهای روستایی و از عملیات بتن غلطکی محور قزانچی- سرابله، عملیات روکش آسفالت در محورهای کرمانشاه- کوزران راه روستایی گندمبان به طول پنج کیلومتر و محور راه روستایی چگنی به طول چهار کیلومتر از جمله برنامه های سفر وی بود.

وی در شهرستان دالاهو نیز از عملیات روکش آسفالت محور کوزران- سه راهی تختگاه- سد آزادی به طول ۱۰ کیلومتر و عملیات روکش آسفالت راه روستای مله فردین به طول ۶/۵ کیلومتر بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، قیاسی همچنین از عملیات ساخت تقاطع غیر هم سطح سه راهی امامزاده زنگی، روکش آسفالت و ایمن سازی محور کرمانشاه- هلشی و محورهای حوزه شهرستان‌های پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی بازدید کرد.

حوزه راهداری شرق استان کرمانشاه برنامه بعدی این سفر بود که در شهرستان سنقر و کلیایی، محورهای روستای تپه اسماعیل، آرانله، سه راهی باوله، خسرو آباد و راه روستایی گردنه کشکمیر به کامیاران مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، استان کرمانشاه داری ۷۰۶۶ کیلومتر راه روستایی و فرعی است و ۸۷ درصد از محورهای مواصلاتی استان، راه روستایی و فرعی می باشد.