شناسهٔ خبر: 97851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گام راهداری لرستان در راستای مدیریت سبز

گازرسانی به راهدارخانه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه لرستان

خبر رییس اداره فنی نظارت از گازرسانی به راهدارخانه های لرستان.jpg در راستای اجرای مدیریت سبز، هوای پاک، بهینه‌سازی و کاهش مصرف سوخت، تاکنون عملیات گازرسانی به سه راهدارخانه استان لرستان انجام شده است و مابقی راهدارخانه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه نیز در دستور کار قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، سبحان ملکی صادقی رییس اداره فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای لرستان از گازرسانی به راهدارخانه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف سوخت‌های فسیلی و کاهش آلایندگی هوا در راستای مدیریت سبز و هوای پاک و رفع مشکلات مربوط به تهیه و حمل گازوئیل مصرفی خصوصا در فصل سرما، از سال گذشته با پیگیری مدیرکل و معاونت فنی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان اداره فنی و نظارت این اداره‌کل، در تعامل با شرکت گاز استان، موضوع گازرسانی به راهدارخانه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برپایه این رویکرد در سال گذشته دو راهدارخانه شوراب شهرستان چگنی و کاکارضا سلسله گازرسانی شدند، امسال نیز عملیات گازرسانی به راهدارخانه چالانچولان انجام شده است و گازرسانی راهدارخانه هیراب بروجرد هم در دستور کار قرار دارد.

ملکی صادقی گفت: در بحث گازرسانی پاسگاه‌های پلیس راه و به منظور ارائه خدمات پشتیبانی به نیروهای خدوم پلیس، کار گازرسانی به پاسگاه پلیس راه چالانچولان اجرایی شده است و گازرسانی قرارگاه پلیس راه استان نیز در هفته جاری عملیاتی می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری خوب شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: درصورت تداوم تعامل شرکت گاز، این آمادگی را داریم که تمام راهدارخانه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه استان را گازرسانی نماییم.