شناسهٔ خبر: 97854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

فعال شدن پروژه های راهداری در شهرستان گچساران و باشت

باشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تنظیم موافقت‌نامه پروژه‌های راهداری در شهرستان‌های باشت و گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد) محمدحسین نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگاران؛ از تنظیم موافقت‌نامه پروژه‌های راهداری در شهرستان‌های باشت و گچساران خبر داد و گفت: خاکبرداری پروژه‌های کوه دهک باشت، ادامه جاده پیچاب و پروژه شاه بهرام در حال انجام است و هفته آینده به مناقصه می‌رود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از عملیات روکش پل برین گچساران خبر داد و گفت: پیمانکار برای این پروژه انتخاب شده البته در مسیر اشکالاتی وجود دارد که پس از برطرف شدن فعالیت در پروژه از سر گرفته می‌شود‌.

وی از تعمیر روشنایی مسیر باشت به گچساران خبر داد و گفت: ۵۰ درصد روشنایی انجام شده و بقیه مسیر تا آخر هفته صورت می‌گیرد.

این مسئول همچنین از مشخص شدن پیمانکار برای پروژه امام‌زاده جعفر، سربیشه.در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: تا ۲۰ مهر ماه این پروژه‌ها به مناقصه گذاشته می‌شوند.

نصیری‌راد ار تعمیر پل عابرپیاده سعادت‌آباد باشت پس از برخورد کامیون و تخریب خبر داد و گفت: برای روشنایی پل عبدالهی پیمانکار انتخاب شده است.

وی دلیل تاخیر در انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های روستایی را عدم موافقت‌نامه‌ اعتبارات استانی دانست و گفت: پیمانکار پروژه سلطان آباد در شورای فنی خلع شد.