شناسهٔ خبر: 97977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد؛

آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا پایان سال ۱۴۰۰

آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا پایان سال ۱۴۰۰ 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،  پاکمهر، نماینده مردم شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران و روسای ادارات از محور بجنورد، سنخواست، جاجرم، میامی از نزدیک بازدید کرد.

 قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در حاشیه این بازدید گفت: محور بجنورد به سنخواست شامل چهار قطعه است که قطعه اول آن به طول ۲۰ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر از آن آسفالت انجام شده است و ۱۰ کیلومتر دیگر آن عملیات زیرسازی به کلی انجام شده و آماده آسفالت است که تا پایان سال ۱۴۰۰ آسفالت آن انجام خواهد شد.

 وی به جزئیات قطعات دیگر این محور پرداخت و افزود : با پیگیری های استانداری محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین این اداره کل طی هفته‌های گذشته ۴۰ کیلومتر از این محور به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به مناقصه رفته است که با توجه به اینکه قرارگاه خاتم الانبیا برنده مناقصه است طی هفته جاری تجهیز کارگاه این ۴۰ کیلومتر آغاز خواهد شد و پیمانکار رسماً کار خود را در این قطعات شروع خواهد کرد.

 قاسمی در ادامه بازدید به محور جاجرم به میامی اشاره کرد و افزود: طول کل این محور ۹۲ کیلومتر است که از کیلومتر ۷۸ الی ۸۱ آسفالت انجام شده است و از کیلومتر ۶۱ الی ۷۸ لایه های اساس و ابنیه های فنی انجام شده و مقرر گردید عملیات اجرای آسفالت لایه اول پس از راه اندازی کارخانه آسفالت در تاریخ ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ شروع و حداکثر تا یک ماه نسبت به اجرای آسفالت ۱۹ کیلومتر باقیمانده اقدام شود.

لازم به ذکر است در ادامه بازدیدهای امروز از کنارگذر شهر جاجرم و زمین‌های اطراف این کنارگذر بازدید و دستورات لازم صادر گردید و همچنین از کارخانه آلومینای ایران نیز بازدید شد.

در پایان این سفر دکتر پاکمهر، نماینده محترم شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان طی جلسه ای با امام جمعه محترم شهر جاجرم،شهردار و شورای اسلامی شهرستان دیدار و هماهنگی های لازم جهت رفع مشکلات شهری انجام شد.