شناسهٔ خبر: 98029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس :

حضورکارکنان اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان درگلزارشهدای شهرستان جیرفت

جنوب کرمان گزار شهدا کارکنان اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام ضمن حضوردرگلزارمطهر شهدای شهرستان جیرفت یاد وخاطره، ایثار وجانفشانی سالهای دفاع و مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان) کارکنان  اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان با حضوردرگلزار شهدا ی شهرستان جیرفت ، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدای گرانقدر وبنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، همراه با شاخه گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

درحاشیه این مراسم عباس سعیدی معاون توسعه ومنابع انسانی،ضمن تأکیدبرحفظ ارزشها و گنجینه معنوی و درس آموزسالهای دفاع مقدس گفت: ما با حضور دراین مکان پر ازخاطره،شکوه و عظمت،روح خود را در آینه شهدای عزیز تطهیر می کنیم و در واقع غبار از جان و اندیشه خود پاک خواهیم کرد.

وی بیان کردآنچه امروز مردم و کشور ما بدان می بالند واز برکت وجود آن سالیان سال است که متنعم هستند، امنیت است.دستاوردی که مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان والامقام است.

سعیدی در پایان ضمن تشکر از حضور کارکنان اداره کل راه و شهرسازی در این مراسم گفت :همکاران ما با حضورخود بر ادامه راه این شهیدان عزیز تأکید داشته و خود را در مسیر آرمان‌های بلند این شهیدان سربلند، مکلف می‌دانند.

نام و یاد و خاطره شان گرامی باد.