شناسهٔ خبر: 98080 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد؛

عدم تردد زوار از پایانه های مرزی استان کرمانشاه

کرمانشاه - مدیرکل مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از پایانه مرزی خسروی و پرویزخان اجاره تردد به هیچ مسافری داده نمی‌شود، فقط مسافرانی که در اقلیم کردستان مشغول به‌کار هستند اجازه تردد دارند و بازگشت زمینی از سفر اربعین تنها از مرز مهران امکان‌پذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبز کرمی با اشاره به اینکه مسیر رفت سفرهای زوار اربعین حسینی (ع) اربعین صرفا هوایی می باشد و برای بازگشت زائران  پایانه مرز مهران انجام میشود.

کرمی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاد اربعین اداره کل، جلساتی با انجمن های صنفی و مدیران شرکت های حمل‌ و نقل مسافر در راستای تاکیدات لازم برای جابجای زائرین اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و جابجایی مسافران برگزار شده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص تهییه بلیت برگشت و شرایط خرید آن و بازگشت زائران، توضیح داد: شرایط پیش‌فروش بلیت به استان ابلاغ شده است و شرکت‌های حمل‌ و نقلی پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین را نیز انجام می دهند.

وی افزود با توجه به تجربه جابجای زوار اربعین در سال ۹۸ این اداره کل آمادگی کاملی جهت جابجای مسافران را به اقصی نقاط کشور را  دارد و از مسافران خواست درصورت  داشتن هر گونه سوال و مشاهده تخلف و كوتاهي در امر خدمات رساني مراتب را از طريق  ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت  کنترل راه ها و حمل و نقل جاده ای به اين اداره كل اطلاع دهند.