شناسهٔ خبر: 98109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان

دو پروژه‌ راهسازی شهرستان فریدن در انتظار اخذ مجوز مناقصه/ اتمام مطالعات پروژه‌های محور (بن-داران-شهرکرد) و کمربندی داران

جاده بن شهرکرد معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطالعات محور بن-داران-شهرکرد به طول ۵۷ کیلومتر و کمربندی داران به طول ۸ کیلومتر انجام شده است و پس از اخذ مجوز روند اجرایی آن انجام می‌شود.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)؛ با بیان اینکه شهرستان فریدن در مرکز ایران، غرب استان اصفهان و در منطقه کوه‌های بختیاری در مرتفع‌ترین منطقه زاگرس واقع شده است گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی و حجم بارترافیک عبوری از این شهرستان اجرای پروژه‌های راهسازی و تسریع در آن مورد توجه است.  

وی در خصوص پروژه‌های بهره‌برداری شده این شهرستان در سال‌های اخیر اذعان داشت: پروژه باند دوم محور داران به الیگودرز و پروژه پلیس‌راه دامنه به سمت خوانسار به طول پنج کیلومتر در سال‌های اخیر تکمیل و تقدیم مردم عزیز شد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر دو پروژه‌ راهسازی در حوزه شهرستان فریدن مطالعات آن انجام شده است اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، پروژه محور داران-بن-شهرکرد است که به طول ۵۷ کیلومتر، مطالعات آن به پایان رسیده است.  

وی افزود: پس از اخذ مجوز، برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای این پروژه، به لطف خدا روند اجرایی بخشی از آن آغاز می‌شود.  

شاهسوندی بیان داشت: از دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان که مطالعات آن به پایان رسیده کمربندی داران به طول ۸ کیلومتر است که پس از اخذ مجوز ماده ۲۳ این پروژه نیز وارد فاز اجرایی می‌شود.