شناسهٔ خبر: 98166 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی خبر داد؛

عملیات اصلاح پیچ نقطه پرحادثه‌ دره شهدا به اتمام رسید

کرمانشاه - عملیات شانه سازی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: با احداث مسیرهای جدید در محور ثلاث‌باباجانی به شیخ صله، پیچ نقطه پرحادثه‌ دره شهدا اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، حسن سهرابی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ثلاث‌باباجانی افزود: محدوده دره شهدا در کیلومتر ۱۹ محور تازه آباد – پایانه مرزی شیخ صله به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و توپوگرافی از پرحادثه ترین نقاط شهرستان بود و همواره شاهد واژگونی خودروها و به ویژه خودروهای سنگین و کشته و زخمی شدن کاربران جاده ای در این محدوده بودیم.

 وی ادامه داد: برای ایمن سازی و اصلاح این مسیر، احداث مسیر جدید به طول ۲۰۰ متر انجام شد تا شاهد کاهش حوادث در این محور باشیم و از یک سال گذشته که به صورت موقت از آن استفاده می شود خوشبختانه هیچ حاثه ای  در این نقطه رخ نداده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ثلاث باباجانی اضافه کرد: عملیات روکش آسفالت رفت و برگشت این واریانت نیز به اتمام رسیده و این پروژه توسط راهداری این شهرستان و به صورت امانی و بدون هیچ‌گونه اعتباری انجام گرفت و بیش از چهار میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد است.

سهرابی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ نقطه پر حادثه در محدوده منطقه «ظلمه سور» این شهرستان با ترانشه بری، تعریض و شانه سازی اصلاح و ایمن سازی شده است.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.