شناسهٔ خبر: 98259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر ترویج فرهنگ اقامه نماز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

عباسعلی سلیمانی.JPG دبیر شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه این اداره کل در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عباسعلی سلیمانی دبیر شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه این اداره کل در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خبر داد و گفت: نماز زیباترین نماد بندگی و عبودیت و بهترین راه برای ارتباط دائمی با خداوند تبارک و تعالی است که بدون توسل به نماز و تعقل در رمز و راز این آئین تابناک الهی و ریسمان محکم و گسست ناپذیر یاد خداوند نمی‌توان از دلبستگی‌های جهان فانی رها شد و راهی به سوی نجات و رستگاری گشود.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان به صورت سالانه عملکرد تمامی دستگاههای اجرایی استان را در خصوص توسعه فرهنگ اقامه نماز مورد ارزیابی قرار می دهد گفت: این اداره کل همواره جزو دستگاههای برتر در حوزه ترویج و توسعه اقامه نماز استان بوده است.

دبیر شورای اقامه نماز اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اقامه نماز آرامش و سعادت برای انسان‌ها را به ارمغان می‌آورد و هر فردی که فریضه الهی نماز را در زندگی شخصی خود جدی بگیرید در جامعه نیز شاهد تعمیم این مساله خواهیم بود.