شناسهٔ خبر: 98299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان صورت پذیرفت؛

تشکیل جلسه هم‌اندیشی بمنظور توسعه پایدار شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر و میمه

نشست صمیمانه با ایثارگران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرا روی توسعه پایدار شهرستان‌های برخوار و شاهین‌شهر و میمه و پیگیری طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، با شهرداران و نماینده مردم شریف این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ نشست هم‌اندیشی علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌ها و طرح‌های راه و شهرسازی با نماینده مردم شریف برخوار و شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی و شهرداران این شهرستان‌ها برگزار شد.  

در این جلسه که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تشکیل شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی، برای رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره‌کل ارائه شد همچنین صورتجلسات جلسات پیشین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از این تشکیل این جلسات را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان‌های برخوار و شاهین شهر و میمه ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ایجاد توسعه پایدار دارد که مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است.  

وی افزود: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.  

گفتنی است در این نشست مشکلات مرتبط با واگذاری زمین برای گردشگری، مسکن محرومین، الحاق اراضی، پارک اداری و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.