شناسهٔ خبر: 98424 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان صورت پذیرفت؛

بازدید از فرآیند برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از محل برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان از نزدیک در جریان روند برگزاری این انتخابات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان اصفهان (اصفهان)؛ نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از ساعت ۸ صبح امروز به شیوه غیرحضوری و الکترونیکی آغاز شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ضمن بازدید از محل استقرار هیات اجرایی، از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.  

وی بیان داشت: فرآیند اخذ رای با ارسال پیامک برای تمامی اعضاء سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت که این زمان قابل تمدید است.  

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه  تعداد ۳۱ هزار و ۱۱۸ نفر از اعضای سازمان شرایط لازم برای شرکت در انتخابات را دارند گفت: هر یک از اعضا می‌تواند ۱۵ رای برای انتخاب هیات مدیره  داشته باشد که شامل ۶ نفر از رشته عمران، ۳ نفر از رشته معماری، ۲ نفر از رشته برق و از رشته های نقشه‌برداری، ترافیک، مکانیک و شهرسازی هر کدام یک نفر است.  

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از اعضای واجد شرایط رای دهی در انتخابات مشارکت داشته‌اند گفت: پس از اتمام انتخابات، نتایج بلافاصله مشخص و اعلام می‌شود. و منتخبین برای دوره سه ساله عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان می‌شوند.  

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان یک تشکل مهندسی بوده که وابسته به دولت نیست ولی تحت نظارت دولت است اذعان داشت: وظیفه اصلی این سازمان نظارت بر اجرای پروژه‌های ساختمانی است و می‌بایست این وظیفه را براساس ضوابط و قوانین بالادستی که وزارت راه و شهرسازی مدون می‌نماید اجرا کند. تا به این طریق پروژه‌های ساختمانی که ساخته می‌شوند تابع استاندارهای لازم باشند.  

وی گفت: انتظار می‌رود شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان باشیم.