شناسهٔ خبر: 98456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رشد ۱۱۵ درصدی مشارکت مهندسان در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان

عطاء اله اکبری.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رشد ۱۱۵ درصدی مشارکت مهندسان استان در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان نسبت به دوره گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رشد ۱۱۵ درصدی مشارکت مهندسان استان در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان نسبت به دوره گذشته خبر داد و گفت: مشارکت بالا مهندسان استان در این دوره از انتخابات تاکنون سبب کسب رتبه دوم کشوری برای استان شده است.

اکبری افزود: نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان هشت مهرماه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار شد.
وی با قدردانی از اعضای سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اظهار داشت: چهار هزار و ۵۰۳ نفر امسال حائز شرایط لازم برای شرکت این دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بودند که با مشارکت ۶۰ درصدی حدود ۲ هزار رو ۷۰۰  نفر از آنان در این دور از انتخابات شرکت نمودند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: رشد بالای مشارکت مهندسان استان سبب کسب رتبه نخست این استان در بین ۹ استان برگزار کننده انتخابات در هشت مهرماه جاری شد.
وی با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی از ۲ تا ۹ مهرماه در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: با مشارکت ۶۰ درصدی مهندسان استان    از ابتدای برگزاری این دور از انتخابات تاکنون این استان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در تعداد شرکت کنندگان شده است.
 اکبری تصریح کرد: در این دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ۲۱ نفر به عنوان کاندید در سه گروه عمران، تاسیسات و معماری و شهرسازی معرفی شده بودند که در نهایت ۹ نفر به هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان راه یافتند.  
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان‌ خاطر نشان کرد: همزمان با پایان زمان قانونی انتخابات یعنی ساعت ۲۱ هشت مهرماه بلافاصله کار شمارش آرا آغاز و نتایج نهایی به تفکیک رشته ها اعلام شد.