شناسهٔ خبر: 98470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

حمل کالاهای اساسی در جنوب سیستان و بلوچستان از مرز ۷۷۰ هزار تن فراتر رفت

بندر چابهار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷۰ هزار و ۱۴۳ هزار تن کالا اساسی با ۳۰ هزار و ۸۲۸ سفر باری در ۶ ماهه سال نخست جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل از بندر چابهار به سایر نقاط حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، جلال الدین قادری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷۰ هزار و ۱۴۳ هزار تن کالا اساسی با ۳۰ هزار و ۸۲۸  سفر باری در ۶ ماهه سال نخست جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل از بندر چابهار به سایر نقاط حمل شده است.

وی افزود: گندم، برنج، ذرت، جو و شکر عمده کالاهای حمل شده این مدت را در جنوب استان تشکیل می دهند.

قادری تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در جنوب این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان حمل کالاهای اساسی را از اولویت اصلی این اداره کل ذکر کرد و گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده تعداد ورودی و خروجی کامیون های حامل کالاهای اساسی به پایانه بار چابهار در ۶ ماهه نخست سالجاری به ترتیب ۳۸ هزار و ۴۴۵ دستگاه و ۴۶ هزار و ۵۶۱ دستگاه کامیون بوده است. 

قادری در پایان خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی و تسهیل زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم آمادگی کامل دارد.