شناسهٔ خبر: 98488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد:

کسب مقام اول در تولید و انتشار اخبار

کرمانشاه-باوندپور رییس اداره روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: روابط عمومی این اداره کل توانسته است در سه ماه دوم سال جاری با تولید و انتشار اخبار، مقام اول را در بین کلیه روابط عمومی های راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورکسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ، محمود باوندپور با اعلام خبر کسب مقام اول در تولید و انتشار اخبار در ۳ ماهه دوم سال جاری، ضمن سپاسگزاری از رسانه های استان در انتشار اخبار، از همکاران تلاشگر خبرگزاری وزارت راه و شهرسازی برای انعکاس اخبار و رویدادهای این اداره کل تقدیر و قدردانی نمود.

وی گفت: یکی از مهمترین و حساس ترین وظایف روابط عمومی ها، برقراری ارتباطی صحیح و مناسب برپایه اندیشه و خرد با رسانه های جمعی و انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای سازمانی به مخاطبان از این طریق است، به عبارت دیگر؛ رسانه ها یکی از مهم ترین ابزارها برای آگاه سازی مردم و مخاطبین از فعالیت ها، خدمات و جایگاه یک سازمان و مجموعه است.

باوندپور گفت: بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه ها به عنوان دو رکن مهم از سیستم اطلاع رسانی و ارتباطی نقش مهم و تعیین کننده ای در فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و افزایش آگاهی های عمومی جامعه برعهده دارند.
 
وی افزود: امروزه لازمه موفقیت یک روابط عمومی ارتباط مستمر با رسانه هاست چرا که رسانه‌ها، نمایندگان افکار عمومی هستند و می‌توانند اطلاعات لازم را در اختیار روابط عمومی‌ها بگذارند و بگویند که انتظارات مردم چیست و به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مردم عمل کنند.

باوندپور گفت: نزدیکی و لزوم پیوند میان "روابط عمومی" و "رسانه" تا بدانجا اهمیت می یابد که روابط عمومی را هنر به کارگیری آگاهانه و هوشمندانه رسانه ها برای نفوذ در افکار عمومی مخاطبان دانست.