شناسهٔ خبر: 98499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت گسترده جامعه مهندسان در انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی

مهندسی انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی با مشارکت ٨ هزار و ٨٠۵ نفر از جامعه مهندسان استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از مراحل نهایی برگزاری انتخابات بازدید کرد.

سید محسن جمزه لو با اعلام اینکه انتخابات این دوره به صورت الکترونیکی برگزار و موجب افزایش مشارکت مهندسان در انتخاب ١٣نفر از کاندیداها شد، گفت: مشارکت‌ ۵٠ درصدی مهندسان واجد شرایط رأی، نشان‌دهنده آگاهی فعالان عرصه ساخت و ساز از اهمیت این انتخابات در صنعت ساختمان است.

وی با اشاره به تمدبد زمان انتخابات تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی و با اعلام قبلی مقرر بود این انتخابات از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۷:۰۰ برگزار گردد که با مشارکت گسترده در دو مرحله تمدید شد.

 از هفت رشته اصلی شامل عمران، معماری، شهرسازی، برق و مکانیک و همچنین نقشه برداری و ترافیک، اعضای نظام رای دادند که در رشته عمران پنج نفر شامل امیرحسین مرادزاده، جعفر هاشم زاده، یزدشیر آذری کیا، خالد بهرام زاده  و علی پیرجانی به عنوان عضو اصلی و احمد توسلی به عنوان عضو علی البدل موفق به کسب آرای مهندسین شدند.  در رشته معماری دو نفر به نام های عباس بیکی و سعید خوش نیت به عنوان اعضای اصلی و اسماعیل رستمی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.  همچنین در رشته شهرسازی یک نفر اصلی به نام قادر احمدی و یک نفر عضوعلی البدل به نام علی مصیب زاده منتخب مهندسین شدند. در رشته برق، احمد وطنی، کریم ارس زاده عضو اصلی و معصوم کارگر عضو علی البدل و نیز در رشته مکانیک، آرمان کریمی به عنوان عضو اصلی و علیرضا چوبدار عضو علی البدل موفق به کسب آرا از سوی مهندسین شدند. منتخیبن رشته نقشه برداری فریدون نقیبی و رضا امیدبخش هستند. درنهایت در رشته ترافیک محی الدین مریوانی در لیست انتخاب مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار گرفتند.