شناسهٔ خبر: 98595 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شش ماهه اول سالجاری انجام گرفت؛

روکش آسفالت ۱۱۹ کیلومتر از راه های استان کرمانشاه

کرمانشاه - عملیات روکش آسفالت معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۱۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان بصورت امانی روکش آسفالت رگلاژی موضعه ای و لکه گیری شده است.

ه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه) ،علی سلیمی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۱۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روکش آسفالت شده که بیشترین عملیات آسفالتی در شهرستان کرمانشاه در محورهای گندم بان، هلشی، بیستون و سراب نیلوفر و... انجام شده است.

وی گفت: تناژ آسفالت مصرفی امانی و پیمانی بیش از ۷۰ هزار تن است و ۴۶ کیلومتر آسفالت رویه نهایی بصورت پیمانی انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سلیمی افزود: در سال گذشته ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی انجام شده و امسال ۳۷ کیلومتر عملیات روکش آسفالت رگلاژی انجام شده که نسبت به سال گذشته ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

سلیمی معاون راهداری گفت: بمنظور رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی ۴۸ کیلومتر عملیات لکه گیری آسفالت پیمانی انجام شده است که نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر افزایش داشته است.