شناسهٔ خبر: 98845 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استاندار انجام پذیرفت؛

سومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان کرمانشاه

کرمانشاه - ایمنی راه ها سومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و دیگر اعضا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، سومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها با حضور منوچهرفخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و دیگر اعضا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

فریبرز کرمی گفت: کاهش تلفات ناشی از سوانح جاده ای، از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در دهه‌های اخیر بوده است.

وی گفت: جلسات کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها بصورت منظم در ماه تشکیل می‌شود و در سومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها مقرر گردید محدوده شهری در جلسه شورای ترافیک مطرح و محدود شهر کرمانشاه اصلاح گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه به ایمنی راه‌ها زمینه امنیت و رفاه شهروندان و مسافران را فراهم می‌کند و تلاش شده تا با اقدامات مناسب ایمنی راه‌ها افزایش و عوامل خطر ساز کاهش یابد.

کرمی افزود: در این جلسه نسبت به برآورد بلند مدت و کوتاه مدت دوربرگردان کارخانه سیمان غرب و اعتبار مورد نیاز برای انسداد این دور برگردان مطرح شد.

وی گفت: با توجه به مصوبات شورای هماهنگی استان، میدان شهر قلعه در محدوده شهری قرار گرفته است، لذا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نسبت به ایمن سازی این میدان با همکاری پلیس راه اقدام نماید.