شناسهٔ خبر: 9889 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

تصویب اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سقز/ آخرین وضعیت تعیین تکلیف بیمارستان بانه

بیمارستان 284 تخت‌خوابی یاسوج مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سقز خبر داد که این دستور در پی سفر رئیس جمهور به استان کردستان صادر شد.

محمدصادق وجدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تصویب اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی سقز اظهار کرد: در پی سفر استانی رئیس جمهور به استان کردستان، طی صورتجلسه‌ای اعلام شد که مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی سقز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه بیمارستان سقز ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اعلام کرد که تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان همچنین در خصوص تخصیص اعتباری برای بیمارستان بانه با ارائه توضیحاتی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای میان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این مقرر شده بود که برای تکمیل بیمارستان اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان توسط بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) است، اختصاص یابد.

به گفته وجدی، این بیمارستان زیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وی همچنین درباره آخرین وضعیت افتتاح‌ مسکن مهر در استان کردستان اظهار کرد: مقرر شده بود در صورت سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان، ۱۷۰۰ واحد مسکن مهر در این استان افتتاح شود که برنامه‌های افتتاح به هفته دولت موکول شد.

گفتنی است، استان کردستان ۴۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دارد که از این تعداد ۲۵ هزار و ۵۰۰ واحد افتتاح شده است./

نظر شما