شناسهٔ خبر: 98998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی انتشار تصاویر جعلی از کارکرد امیر زاغیان؛

جنجالی بی اساس در مدارک ارائه شده معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه وشهرسازی استان اصفهان

مدارک 2- اصفهان تصاویر انتشار یافته از کارکرد امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در فضای مجازی مخدوش و جعلی است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مدتی است اشخاصی با انتشار تصاویری از کارکرد احدی از معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.  

 در پی این اقدام و به منظور تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود: بررسی‌های لازم در خصوص مطالب کذب و کارکرد انتشار یافته از امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بعمل آمد و مشخص شد تصاویر انتشار یافته مخدوش وجعلی بوده و هیچگونه اقدام خارج از ضوابط انجام نپذیرفته است.  

  پروانه اشتغال به کار وی از سال ۱۳۹۹ با توجه به مسولیت جدید و با هماهنگی و به دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور پرهیز از ایجاد هرگونه شائبه و تعارض منافع احتمالی، به سازمان نظام مهندسی استان عودت شده و حق پیگیری‌های لازم در خصوص انتشار موضوعات خلاف واقع محفوظ است.  

گفتنی است: در پی برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان و در راستای سیاستهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور فسادستیزی و مقابله با فساد، کاندیداهای متخلف در باب تعارض منافع، توسط وزارت راه و شهرسازی مشمول جرایم قانونی شدند که متضررین از این عملِ قانونی، اقدام به فرافکنی و ایجاد شایعات در مورد مسئولین اداره‌کل کردند. لذا در صورت لزوم و در زمان مشخص بمنظور شفاف‌سازی، مباحث مرتبط با تعارض منافع کاندیداهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اطلاع‌رسانی می‌شود.