شناسهٔ خبر: 99173 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای حقوق شهروندی انجام پذیرفت؛

نقش و جایگاه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خدمت به مردم

دکتر قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اعتقاد راسخ داریم که در کارهای عام المنفعه اگر فعل خواستن به درستی صرف شود با امکانات کم هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه فرصت‌های در اختیار هر مسئول در ارگان‌های مختلف، توفیقی برای خدمت‌رسانی به خلق است و باید آن را مغتنم شمرد اظهار کرد: این اداره‌کل با اتکا به خداوند، وحدت و همدلی کارکنان صدیق و عشق به خدمت‌رسانی، همواره سعی داشته تا خواسته‌های منطقی ارباب رجوعان که در چارچوب قوانین و مقررات قابل تحقق بوده را به بهترین نحو اجرا کند.  

وی با اشاره به اینکه یکی از هدف‌های اصلی هر سازمان، جلب رضایت ارباب رجوع و مردم عزیز از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است. گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تلاش و همت متخصصان حوزه‌های مختلف توانسته است در این راستا اقدامات موثری داشته باشد که آثار آن برای اصفهانی‌های عزیز کاملا ملموس و قابل مشاهده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از جمله اقداماتی که در راستای رضایت خلق، اجرای مطالبات بر حق مردمی و رفع چشم انتظاری آنان انجام پذیرفت، راه اندازی، اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های معوقه و نیمه تمامی بود که این اقدام موجبات خیر و برکت را برای استان به همراه داشت.  

وی افزود: به لطف خدا با سرلوحه قراردادن تفکر و حرکت انقلابی بر مشکلات موجود فائق آمده که حاصل آن پیشرفت مطلوب در حوزه‌های عمرانی، مسکن، راهسازی، ایمن‌سازی، بازآفرینی شهری، دولت الکترونیک و ... بوده است.  

قاری‌قرآن با بیان اینکه در یکسال اخیر از نظر بودجه عمرانی وضعیت بهتری نسبت به سنوات قبل داشتیم عنوان کرد: این موضع موجب شد تا پروژه‌های این اداره‌کل از سرعت قابل قبولی برخوردار شوند.  

 وی با اشاره به اینکه بودجه عمرانی صرف ایجاد زیرساخت‌ها شده و روی رشد میان مدت و بلندمدت بسیار موثر است. گفت: علاوه بر این فعالیت‌های عمرانی از آنجایی که نیاز به نیروی انسانی جهت پیشبرد اقدامات دارند موجب می شوند برای بخش زیادی از اقشار مختلف اشتغال‌زایی شود.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: ذینفعان اقدامات عمرانی و بودجه آن، مردم جامعه هستند و با انجام این اقدام ها علاوه بر این که کشور به توسعه دست می‌یابد، کار مولد صورت گرفته و به قشر ضعیف نیز کمک می‌شود.  

وی ادامه دارد: از طرف دیگر کارهای عمرانی نیاز به تجهیزات سرمایه‌ای دارد و بخشی از این اقلام و تجهیزات از کارخانه‌ها و بنگاه‌های داخلی تهیه می‌شود. که این خود موجب رونق در تولید می‌شود.   

قاری‌قرآن در پایان با بیان اینکه قطعاً هیچ کاری بدون همدلی و همراهی نتیجه مطلوب ندارد و این موضوع در تمامی بخش‌ها مصداق دارد. عنوان کرد: ما به این اعتقاد راسخ رسیده‌ایم که در کارهای عام‌المنفعه اگر فعل خواستن را به درستی صرف کنیم با امکانات کم هم می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.