شناسهٔ خبر: 99239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای حل مشکلات شهروندان عزیز شهرهای اسفراین و بجنورد صورت گرفت:

برگزاری جلسات متعدد کمیسیون ماده پنج در خراسان شمالی

برگزاری جلسات متعدد کمیسیون ماده پنج در خراسان شمالی 1 سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج شهرهای اسفراین و بجنورد در راستای حل مشکلات شهروندان عزیز این شهرها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی در این خصوص گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و اسفراین به ریاست هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضای حاضر در محل استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دو جلسه تعداد ۲۹ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون مطرح گردید که ۱۶ پرونده مربوط به شهر اسفراین و ۱۳ پرونده مربوط به شهر بجنورد بوده است و پس از بررسی و اعلام نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

علیمردانی تصریح کرد: در شهر بجنورد در شهرک شاهد، احداث بنای پیشنهادی حسینیه امام رضا (ع) مورد موافقت اعضاء و مابقی موارد در خصوص تغییر کاربری و اصلاح گذرها بود که مورد بررسی و اظهار نظر قرار گرف.

وی در ادامه چنین گفت: در کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین نیز تقاضاهای تغییر کاربری برای احداث مرکز همودیالیز، درمانگاه، ساختمان اداری شورای نگهبان و ساختمان خیرین سلامت مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای شیروان و بجنورد در روز ۲۵ مهر ماه برگزار شده بود.