شناسهٔ خبر: 99549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری خراسان شمالی:

تردد ورودی به جاده های خراسان شمالی ۸ درصد افزایش یافت

تردد رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: تردد در محورهای استان در تعطیلات به مناسب ۱۷ربیع الاول افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، امین بهزادنیا رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا ۲ آبانماه امسال ورود ۱۰۸ هزار و ۲۵۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان ثبت شده است که این رقم نسبت به هفته قبل هشت درصد افزایش دارد.

وی گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته یعنی ۱۴ الی ۱۷ ربیع الاول پارسال ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بهزادنیا خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا ۲ آبانماه امسال خروج ۱۰۶ هزار و ۳۷۲ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است که این رقم نسبت به هفته قبل ۵ درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال (۱۴ الی ۱۷ ربیع الااول پارسال) ۴۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در تعطیلات به مناسبت ۱۷ربیع الاول تردد یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۴۵ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گزارش شده است که رقم نسبت به هفته قبل ۱۲ درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش دارد.

رئیس اداره مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: تردد خودروها در محورهای استان توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده های استان ثبت و مخابره می شود.