شناسهٔ خبر: 99560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

برگزاری آئین تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی- اصفهان همزمان با تشکیل جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره‌کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه شورای معاونین اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین این اداره‌کل تشکیل شد.  

در طی این جلسه مراسم تکریم و معارفه معاونین جدید و قدیم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: امروز شاهد تغییر و تحولی هستیم که از جنس فارغ شدن از یک کار و مشغول شدن در عرصه نو می‌باشد و در این روند، فقط جنس ماموریت تغییر پیدا کرده است.  

وی با بیان اینکه اصغر کشاورزراد در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره‌کل انصافاً تلاش‌های بی شائبه‌ای را داشتند، خاطر نشان کرد: تعهد، سخت کوشی و پاکدستی این عزیز بزرگوار زبانزد است و ما افتخار می‌کنیم که در مجموعه راه و شهرسازی استان اینگونه افراد خدومی را در کنار خود داریم.  

 قاری‌قرآن کیفیت همکاری با معاون پیشین خود را عمیق دانست و عنوان کرد: ایشان در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همراه خوب در سفر دشوار دوران مدیریتی من تاکنون بوده است. همچنین سهم وی در موفقیت‌های دو سال اخیر این اداره کل انکار ناپذیر است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن آرزوی توفیق برای اصغر کشاورزراد، محسن امینی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد که ایشان نیز با سرعت زحماتی که تاکنون آغاز شده را به انجام برساند.