شناسهٔ خبر: 99624 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقاء سطح علمی کارکنان گروه نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

برگزاری سمینار آموزشی اجرای روسازی ترکیبی بتن غلطکی و آسفالت S.M.A

سمینار اجرای روسازی ترکیبی بتن غلطکی و آسفالت S.M.A- اصفهان  رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری سمینار تخصصی اجرای روسازی ترکیبی بتن غلطکی و آسفالت S.M.A با توجه به اجرای این روش در برخی از پروژه‌های استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سمینار تخصصی اجرای روسازی ترکیبی بتن غلطکی و آسفالت S.M.A با هدف ارتقاء سطح علمی گروه نظارت، مهندسان مشاور و مجریان طرح در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.  

شهرام عباسی رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره گفت: سمینار تخصصی این موضوع علمی پژوهشی با همکاری دانشکده عمران و حمل و نقل دانشگاه اصفهان، و با توجه به انعقاد قراردادهای اجرایی طرح روسازی بتن غلطکی در تعدادی از محورهای شریانی استان اصفهان انجام پذیرفت.  

وی اذعان داشت: با توجه به ایده‌پردازی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در جایگاه استاد دانشگاه و شخصیت آکادمیک و ایجاد نمودن شرایط ریسک‌پذیر اجرای روش‌های نوین علمی پژوهش محور همچنین تحقق بخشیدن به رویاهای دیرینه حوزه نظارت در خصوص اجرای پروژه‌های پژوهشی کاربردی، دو پروژه مهم در سطح سرویس دهی بزرگراهی دارای ترافیک‌های سنگین و اقلیم متنوع با گرادیان دمایی تعریف شده و مراحل اجرایی آن در حال انجام است.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با اجرای این روش در دوره بهره‌برداری راه، افزایش ظرفیت باربری روسازی، دارای طول عمر زیادتر، افزایش کیفیت، هزینه چرخه عمر کمتر، زمان دوره‌ای طولانی‌تر برای فرآیندهای بهسازی و نگهداری راه، افزایش سطح سرویس دهی ترافیکی به سبب دلیل کارایی مخلوط ترکیبی بتن و آسفالت پلیمری را می‌توان انتظار داشت.