شناسهٔ خبر: 99684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی استان:

سیستان وبلوچستان رتبه چهارم پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن کشور را کسب کرد

طرح اقدام ملی.jpg مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان بر اساس گزارش دیوان‌ محاسبات کشور حائز رتبه چهارم در پیشرفت فیزیکی طرح اقدام ملی مسکن در بین سایر استان های کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاءاله اکبری گفت: دیوان محاسبات کشور اخیرا گزارشی از پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور منتشر کرده است که بر اساس گزارش این دستگاه نظارتی استان سیستان وبلوچستان با پیشرفت‌ فیزیکی ۲۵ درصد حائز رتبه چهار در بین استان‌های سراسر کشور شده است.

وی ادامه داد: به منظور بهره‌مندی بخش قابل توجهی از شهروندان سیستان و بلوچستان از این طرح ملی زمین برای  ساخت  افزون‌بر ۱۶ هزار واحد مسکونی توسط این اداره‌کل تامین شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در حال حاضر برای کلیه متقاضیان واجد شرایط ثبت نام شده در سامانه اقدام‌ملی تعداد ۵۷۴۶ واحد مسکونی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ساخت است.

اکبری تاکید کرد: تلاش می‌شود عملیات اجرایی پروژه های مسکونی این طرح ملی هر چه سریعتر به اتمام برسد و واحدها به متقاضیان واجد شرایط تحویل شود.