شناسهٔ خبر: 99697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گذشت

بازدید ناوگان - سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۰۳ تن کالا با ۱۴۶ هزار و ۸۱۸ سفر باری در هفت ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و گفت: با وجود بیماری کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۹۱۰ نفر راننده، ۶ هزار و ۷۱۲ دستگاه ناوگان باری، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می کنند.

‌باقری با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.