شناسهٔ خبر: 99968 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:‌

برنامه‌ای برای افزایش آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر وجود ندارد/ خریداران امتیاز طرح اقدام ملی متضرر می‌شوند

سيدمهدي هدايت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: برنامه‌ای برای افزایش آورده‌ متقاضیان اولیه مسکن مهر در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در گفت‌وگویی تلویزیونی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای رسانه‌ای در روزهای اخیر مبنی بر افزایش آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر، اعلام کرد:‌ این موضوع درست نبوده و از مردم خواهش داریم، فریب شگرد دلالان و سودجویان مسکن را نخورند.   

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، افزود: با توجه به حضور کثیر دلالان مسکن در پردیس، بعضاً این خبر را پخش می‌کنند که باعث نگرانی مردم جهت افزایش قیمت‌ها شده تا واحدهای خود را به قیمت کمتر به آن‌ها، بفروشند. در این زمینه از طرفی دیگر قیمت تمام شده را کاذب بالا برده‌اند تا در زمانی دیگر بتوانند به قیمتی بالاتر واحدها را به فروش برسانند.

هدایت ادامه داد: با اینکه به علت طولانی شدن روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی مهر ۳۰۰ میلیون تومان مازاد بر آورده اولیه متقاضیان نیز از سوی دولت هزینه شده اما تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش این آورده گرفته نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: حمایتی که دولت سیزدهم در قانون بودجه در ردیف های تبصره ۸  انجام داد باعث شد که ما بتوانیم از محل منابع خودمان در بخش ساخت هم هزینه کنیم. به همین دلیل تا به امروز، هیچ افزایش قیمتی برای نفرات اول انجام نشده و هیچ افزایش قیمتی تاکنون نداشتیم.

وی با هشدار نسبت به درج آگهی  خرید و فروش غیرقانونی امتیاز نهایی نشده مسکن اقدام ملی، تصریح کرد:  هنوز اقدامی برای انتخاب واحدی اعضا به غیر از یک بلوک انجام نگرفته و قراردادی واگذارنشده است و این مساله یک امتیازی است که قطعا خریداران متضرر می‌شوند.درخواست ما از خریداران این است که به هیچ وجه وارد این بحث نشوند.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون سامانه وزارت راه و شهرسازی برای طرح جهش مسکن، باز شده و می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.