شناسهٔ خبر: 61998 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل جاده‌ای استان قم بیان کرد:

تامین ایمنی و صیانت از محورهای جاده‌ای اولویت مهم استان قم است

ابوالفضل جمالي ابوالفضل جمالی در دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد : سطح تعامل و همکاری پلیس راه و راهداری و حمل ونقل استان موجب افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک درمحورهای جاده ای شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم با حضور فرمانده انتظامی و رییس پلیس راه استان قم دراداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم ،  از خدمات مدیر کل ، معاونین ودیگر کارکنان این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

درابتدای این دیدار عاری از تکلف ، همراهان با حضور در مرکز مدیریت راههای این اداره کل ضمن آشنایی با نحوه ارائه خدمات موضوعه توسط این مرکز بر ضرورت تقویت و توسعه ساختارهای آن  تاکید نمودند.

درادامه ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در سخنانی ضمن عرض خوش آمد ، عنوان کرد : بحمدا... سطح تعامل و همکاری های دو دستگاه خدمتگزار جاده ای ( پلیس راه و راهداری و حمل و نقل ) عالی و موجب افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده‌ای استان شده است.

وی افزود:با اینکه اداره کل متبوع آمادگی تعامل و همکاری همه جانبه با تمامی دوایردولتی  و دستگاههای خدمتگزار را دارا میباشد اما اولویت ارتباطی این مجموعه ، تعامل درراستای تامین ایمنی حداکثری و صیانت از محورهای جاداه ای استان می باشد.

جمالی خاطر نشان ساخت : با عنایت به ضرورت احداث ابنیه مورد نیاز پلیس راه ( قرارگاه ، پاسگاه و اماکن استقرار فصلی ) و پی گیری های به عمل آمده ، انشا... در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، شاهد بهره برداری از ساختمان درحال احداث پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان باشیم.

درادامه این دیدار  آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی ضمن قدردانی ازهمکاری و تعامل مطلوبی که فی مابین راهداری و حمل ونقل و پلیس راه استان قم وجود دارد ، اظهار داشت: این دودستگاه خدمتگزار به مثابه پیکری واحدند که اقدامات آنها مکمل یکدیگر است . وی ضمن تاکید بر اهمیت بهره مندی از ظرفیتهای اطلاع رسانی بصری در قالب درج پیامهای ایمنی ، عنوان کرد : ترتیبی اتخاذ گردد تا با استفاده ازظرفیت بیلبوردهای جاده ای نسبت به انتقال مفاهیم ایمنی به کاربران جاده ای اقدام شود.

نظر شما