نمایش همه
  • نشست ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۱۵:۲۱

    رئیس عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

    آموزش فرهنگی و شهروندی در اولویت برنامه‌های بازآفرینی پایدار شهری آذربایجان‌غربی

    رئیس عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی و فرهنگی در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سکونتگاه غیررسمی آذربایجان‌غربی در سال ۹۶ پررنگ‌تر می‌شود.

  • مراسم ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۱۴:۱۲

    در جنوب استان کرمان صورت گرفت:

    اجرایی شدن طرح شهر سالم، شهروند سبز در کرمان جنوبی

    طرح شهر سالم، شهروند سبز که با ایده پردازی و همت کارشناسان واحد شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان طراحی شده بود با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت و استفاده از ظرفیت مردمی اجرایی شد.

  • منتظری ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۱۱:۲۷

    دادستان کل کشور؛

    محیط‌زیست تهران را به نام توسعه به نابودی کشاندیم/ برخورد با زمین‌خواری قاطعانه باشد

    حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه با دستمال آلوده نمی‌توان شیشه غبارآلود را پاک کرد بر استفاده از افراد شایسته در هرم اداری محیط‌ زیست تأکید کرد و گفت: برخورد با زمین خواری باید قاطعانه باشد و اگر کوتاه نیاییم موفق می‌شویم.

  • مسعود حق لطفی ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۱۰:۳۱

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

    واگذاری زمین در مهرگان استان قزوین به خانواده محترم جانبازان و ایثارگران/ تحویل واحدهای مسکن مهر پس از وصل شدن انشعابات

    مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان قزوین گفت: آمادگی داریم که با توجه به لیست ارسالی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های موجود فرآیند واگذاری زمین به خانواده‌های محترم جانبازان و ایثارگران را انجام دهیم.

  • حوادث شهر تهران ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۰۹:۵۲

    ۱۰ گام برای مهار ریسک «زلزله» و «پلاسکو»ها/ اطلس دو تهدید در پایتخت

    مطالعات یک زلزله‌شناس درباره آستانه تحمل تهران در برابر زلزله بزرگ - که وقوع آن در زمان نامشخص، قطعی به‌نظر می‌رسد - نشان می‌دهد مناطقی از پایتخت با بیشترین خطر حوادث ثانویه (پس از زلزله) روبه‌رو هستند و در شمال شهر نیز چیدمان خطرناک برج‌های ساختمانی و جنس خاک، استعداد حوادث مشابه پلاسکو در این محله‌ها را بالا برده است. ۱۰ اقدام توسط شهرداری می‌تواند شرایط اضطراری را مهار کند.

  • نسیان ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۰۹:۰۱

    نسیان؛ هشداری برای تمام شهرها

    دنیا عباسی کسبی*: چندهفته از حادثه فروریختن پلاسکو می‌گذشت که فیلم نسیان در چندین دانشگاه و در چند شهر به نمایش درآمد. در ابتدا نام فیلم این سوال را در ذهن شکل داد که دلیل آن به نسیان و فراموشی چیست؟ چه چیز را باید فراموش کرد یا شاهد فراموشی چه موضوعی بود؟شاید هم برعکس چه موضوعی است که نباید از خاطره‌ها پاک و به فراموشی سپرده شود؟

  • جلسه ۱۳۹۵-۱۲-۲۵ ۰۸:۴۱

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

    اجرای طرح جامع حفاظت در ۳۹۳ شهرستان کشور در سال ۹۶

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل از اجرای طرح جامع حفاظت در ۳۹۳ شهرستان کشور در سال ۹۶ خبر داد.