-
۱۳۹۶-۱۲-۰۷ ۰۹:۲۰
دغدغه شهرت با احساسات مردم
رضا عزيزی: ١١ سپتامبر سال ٢٠٠١ زمانی که دو هواپیما به فاصلهای چنددقیقهای به برجهای دوقلوی تجارت جهانی در آمريكا برخورد کردند و برجها بعد از ریزش ابتدایی، آتش گرفتند و دهها نفر قربانی این حادثه تروریستی تلخ شدند، اولین اتفاقی که در رسانههای آمريكا و سایر نقاط دنیا افتاد، این بود که اطلاعاتی از کسانی که در آن دو برج مشغول به کار بودند، منتشر کردند و همه رسانهها بهخصوص رسانههای آمريكا، سعی کردند آخرین اطلاعات را درباره قربانیان حادثه (چند نفر کشته شدهاند، زخمیها کجا بودند، امدادگران چه میکنند و....) مطرح کنند.