نمایش همه
  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه قطعه یک آزادراه تهران-شمال ۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۲۲:۲۲

    بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزادراه تهران-شمال

    محمد اسلامی به‌طور سرزده از پروژه آزادراه تهران شمال بازدید کرد و در کارگاه های فعال در قطعه یک این آزادراه حضور یافت و در خصوص پیشرفت این پروژه ملی سوال کرد.

  • وزیر در جمع ۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۲۱:۴۸

    محمد اسلامی:

    کارگروهی برای ایمن‌سازی جاده هشتگرد-طالقان تشکیل می‌شود/ ایمنی اولویت توجه در ساخت جاده های جدید

    وزیر راه و شهر سازی در بازدید از جاده طالقان-هشتگرد گفت: با توجه به نیاز امروز هندسه راه اصلی و کیفیت آن منطبق با ضوابط استاندارد نیست و حتماً امروز یک کارگروه از مشاور، کارفرما و پیمانکار تشکیل خواهد شد تا برای ایمن‌سازی آن اقداماتی انجام شود و یک کار جهادی و ضربتی برای پایدارسازی آن صورت گیرد تا با ریزش مواجه نشود.

  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده طالقان-هشتگرد و قطعه پایانی بزرگراه همت-کرج ۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۲۱:۴۱

    گزارش تصویری از بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده طالقان-هشتگرد و قطعه پایانی بزرگراه همت-کرج

    عکاس: راهب هماوندی

    محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه دهم مردادماه در سفر به استان البرز از پروژه در دست احداث جاده طالقان-هشتگرد بازدید کرد و در ادامه با حضور در قطعه پایانی بزرگراه همت-کرج روند اجرایی این پروژه را از نزدیک مشاهده کرد.

  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه قطعه یک آزادراه تهران-شمال ۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۲۱:۴۰

    گزارش تصویری از بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند اجرایی پروژه قطعه یک آزادراه تهران-شمال

    عکاس: راهب هماوندی

    محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان البرز در روز پنج‌شنبه دهم مرداد از روند اجرایی قطعه اول آزاد راه تهران-شمال بازدید کرد. در این بازدید پیمانکاران این پروژه و مشاوران آن توضیحاتی را درباره پیشرفت فیزیکی این آزادراه ارائه کردند. برخی از مدیران وزارت راه و شهرسازی در این دیدار محمد اسلامی را همراهی کردند.

  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده شمشک-دیزین ۱۳۹۸-۰۵-۱۰ ۲۱:۴۰

    گزارش تصویری از بازدید وزیر راه و شهرسازی از جاده شمشک-دیزین

    عکاس: راهب هماوندی

    محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر خود به استان البرز در روز پنج‌شنبه دهم مرداد از جاده شمشک دیزین بازدید کرد و روند بهسازی این جاده را از نزدیک مشاهده کرد. در این بازدید که مدیران استانی اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل استان البرز و تهران وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کردند، اسلامی با توجه به شرایط این جاده تذکرات لازم را برای انجام هرچه بهتر و سریع‌تر پروپه به مدیران وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار و مشاور پروژه داد.