نمایش همه
  • بانك مركزي ۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۲:۴۴

    افزایش سقف فردی تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن ابلاغ شد

    بخشنامه افزایش سقف فردی تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن به ۲۰ بانک عامل ملت، ملی، مسکن، صادرات، رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصادنوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل ابلاغ شد.

  • آیینی ۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۱:۴۰

    معاون وزیر راه و شهرسازی:

    راهبرد دولت سیزدهم شتاب‌بخشی به کاهش ناپایداری در محدوده‌های هدف بازآفرینی است

    برنامه هفتم توسعه کشور؛ دوران طلایی برای نوسازی بافت‌های فرسوده

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با تاکید بر اینکه در برنامه هفتم توسعه برای نوسازی بافت‌های فرسوده راهکارهای مهمی دیده شده است، گفت: راهبرد دولت سیزدهم شتاب‌بخشی به کاهش ناپایداری در محدوده‌های هدف بازآفرینی است.

  • وزیر _ مهرداد بذرپاش _ نوشتن ۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۱:۱۴

    پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

    بم؛ فرصتی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده در دولت سیزدهم

    وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم،‌ گفت: دولت تلاش کرده با تصویب بسته‌های تشویقی مختلف، پرداخت تسهیلات نوسازی و ودیعه اسکان و حمایت از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی دولت در عرصه نوسازی مسکن و دعوت از انبوه‌سازان و سازندگان خرد برای حضور فعالانه‌تر، سرعت نوسازی بافت‌های فرسوده را در سطح کشور شتاب بخشد.

  • علی نبیان ۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۰:۳۷

    بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون هم اکنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از برنامه تکمیل و تحویل این بیمارستان تا قبل از اتمام دولت سیزدهم در صورت تامین اعتبار خبر داد.