یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن

کل اخبار:126

  • خردمند ۱۳۹۸-۰۷-۰۴ ۱۱:۴۷

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

    حکم قطعی ۱۱ فقره قلع و قمع به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اجرا شد

    سرهنگ جواد خردمند با تاکید بر برخورد قاطع یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با زمین‌خواران گفت: ۱۱ فقره حکم قطعی معوق قلع و قمع در شهرستان دیلم به مساحت ۱۵ هزار متر مربع به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اجرا شد.

  • خردمند ۱۳۹۸-۰۷-۰۳ ۱۹:۲۲

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن:

    نمایشگاه حماسه‌سازان سرافراز شروع یک گام بلند برای وزارت راه و شهرسازی باشد

    سرهنگ پاسدار جواد خردمند در بازدید از نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» گفت: این نمایشگاه بیانگر این است که مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سال‌های دفاع مقدس تا چه اندازه خدمت کرده و چه زحمت‌هایی کشیده و چه ایفای نقش مهمی داشته است. این نمایشگاه حرکت بسیار به جایی بود، اما نباید به همین‌جا ختم شود، این نمایشگاه را باید نقطه عطف و نقطه شروع یک گام بلند برای وزارت راه و شهرسازی بدانیم.

  • جواد خردمند ۱۳۹۸-۰۶-۲۸ ۱۲:۲۶

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

    شماره تلفن ۴ رقمی گزارش‌های مردمی در هفته نیروی انتظامی افتتاح می‌شود

    جواد خردمند درباره اقدام یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در حوزه پیشگیری گفت: در هفته نیروی انتظامی با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی و تعامل‌هایی که صورت گرفته است شماره تلفن ۴ رقمی برای گزارش‌های مردمی فعال خواهد شد. راه‌اندازی این شماره تلفن ۴ رقمی در مراحل پایانی است و این شماره تلفن در هفته نیروی انتظامی با حضور مسئولان کشوری و لشکری افتتاح می‌شود.

  • جواد خردمند ۱۳۹۸-۰۶-۲۵ ۱۱:۵۲

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن؛

    استان‌های خراسان شمالی و قم کم‌ترین تعرض به اراضی را داشته‌اند/ ۲۰۴ هکتار از اراضی در ۳ ماه گذشته رفع تصرف شده‌ است

    سرهنگ پاسدار جواد خردمند با اشاره به آمار عملکرد ۳ ماهه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۲۰۴ هکتار از اراضی تصرف شده، در مدت ۳ ماه رفع تصرف شده‌اند. در این مدت ایرانشهر، بوشهر و فارس در بحث تعرض بیش‌ترین و استان‌های خراسان شمالی و قم کم‌ترین تعرض به اراضی را داشته‌اند.

  • خردمند ۱۳۹۸-۰۵-۲۶ ۱۴:۱۵

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن:

    ۳۳۲ مورد رفع تعرض از اراضی دولتی در تیرماه در کشور صورت گرفت

    جواد خردمند از رفع ۳۳۲ مورد تعرض در تیر ماه ۹۸ خبر داد و گفت: ۸۵ مورد تعرض انجام شده در سال‌های گذشته توسط یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در تیرماه امسال رفع شد. همچنین ۷۰ هکتار از مجموع ۲۵۵ مورد گزارش دریافتی در تیرماه امسال در کل کشور رفع تعرض شده است.

  • خردمند ۱۳۹۸-۰۵-۰۸ ۱۶:۱۴

    یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن انجام داد؛

    بازگرداندن ۴۵۰۰ هکتار زمین ملی تصرف شده به بیت‌المال

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این یگان در سطح کشوری گفت: از مجموع ۱۰ هزار پیام مردمی و گزارش‌های واصله از تصرف و تعرض اراضی دولتی، در ۹ هزار و ۵۰۰ مورد آن شاهد وقوع تعرض و تصرف در اراضی از سوی زمین خواران بوده‌ایم.