شناسهٔ خبر: 113190 - سرویس هوایی

حمل ونقل هوایی در هفته ای که گذشت؛

۱۸ فرودگاه‌ بین‌المللی کشورمیزبان حجاج بیت الله الحرام/فروش ارزی بلیت هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده، ممنوع است

ورود اولین گروه حجاج به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ۱۸ فرودگاه‌ بین‌المللی کشور میزبان حجاج بیت الله الحرام و فروش ارزی بلیت هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده، ممنوع است از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل هوایی در هفته گذشته بود.

نهمین روز ازعملیات بازگشت حجاج به کشور با برقراری ۱۲ پرواز ازجده و مدینه / آغاز بازگشت زائران بیت الله‌الحرام به شهرهای همدان و اردبیل

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در نهمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۲ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، مشهد، همدان، اردبیل و اصفهان برقرار خواهد شد.

هشتمین روز از عملیات بازگشت حجاج به میهن / برقراری ۱۰ پرواز ازجده و مدینه منوره به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی کشور

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در هشتمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۰ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، اهواز و اصفهان، شیراز و بوشهر برقرار خواهد شد.

"دغدغه، تخصص و تجربه" عوامل موفقیت در فعالیت فرهنگی است/اهمیت ایجاد فضای عاشورایی در شرکت فرودگاه‌ها

عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر اهمیت فعالیت فرهنگی و توجه به شعائر اسلامی گفت: دغدغه، تخصص و تجربه عوامل موفقیت در فعالیت فرهنگی است.

فروش ارزی بلیت هواپیما بالاتر از نرخ تعیین شده، ممنوع است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به صورت ارزی و بالاتر از نرخ تعیین شده به اتباع خارجی ممنوع است.

هفتمین روز از عملیات برگشت حجاج به میهن با انجام ۱۳ پرواز/ آغاز بازگشت زائران بیت الله الحرام به استان فارس با برقراری سه پرواز

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در هفتمین روز عملیات برگشت به کشور، با انجام ۱۳ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، مشهد، اهواز و اصفهان، شیراز برقرار خواهد شد.

بازگشت نخستین گروه حجاج فارس از ۲۹ تیر به فرودگاه شیراز

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: نخستین گروه حجاج استان فارس ۲۹ تیر ماه، وارد فرودگاه بین المللی شیراز می شوند.

انجام ۲۷ طرح و پروژه در زمینه عملیات فرودگاهی/ برنامه ریزی راهبردی و توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)/ ارتقاء سطح خدمات و ایمنی و امنیت فرودگاه امام

از ابتدای دولت سیزدهم تا ۱۲ تیرماه سال جاری برنامه‌ها و پروژه‌های متنوع از سوی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با هدف توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمند سازی این شهر فرودگاهی در تمامی حوزه‌ها انجام شده است.

ششمین روز از عملیات برگشت حجاج به میهن/ برقراری ۱۳ پرواز ازجده و مدینه منوره برای بازگشت زائران بیت الله الحرام به کشور

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج در ششمین روز عملیات بازگشت به کشور،با ۱۳ پرواز از فرودگاه‌های مدینه و جده به چهار فرودگاه‌ بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره)، مشهد، اهواز و اصفهان برقرار خواهد شد.

تاکید بر استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال ها به منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تاکید کرد.

پنجمین روز از عملیات بازگشت حجاج به میهن/بازگشت زائران بیت الله الحرام همزمان با عید غدیر از مدینه وجده به پنج فرودگاه بین المللی کشور

برنامه‌ پروازهای بازگشت حجاج به کشور همزمان با عید غدیر با ۱۱ پرواز از مدینه و جده به پنج فرودگاه‌ بین المللی مشهد، اهواز، بندرعباس، اصفهان و حضرت امام خمینی(ره) برقرار خواهد شد.

نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام به منظور تسهیل ورود مسافر به ترمینال

مجذوبی عضو هیئت مدیره ومعاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از نصب پل تلسکوپی ششم ترمینال سلام در روزهای آتی خبر داد.

بازگشت نخستین گروه از حجاج اصفهانی از ۲۶ تیرماه

مدیرکل فرودگاه های اصفهان از بازگشت حجاج این استان و چهار محال و بختیاری از ۲۶ تیرماه خبر داد.

چهارمین روز از عملیات بازگشت حجاج به میهن/ آغاز بازگشت زائران بیت الله الحرام به شهرهای اصفهان و زنجان

درچهارمین روز از عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور ، ۶ پرواز در فرودگاه‌های اصفهان، تهران وزنجان به زمین می نشیند.

انجام ۱۳ پروژه در زمینه عملیات فرودگاهی/ برگزاری ۳۳۰۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی/ تدوین و بازنگری نظام نامه‌های آموزشی و صلاحیت شغلی مشاغل اختصاصی شرکت بر اساس قوانین ملی و بین المللی

از آغاز به کاردولت سیزدهم تا ۱۲ تیرماه سال جاری ۱۳ پروژه در زمینه عملیات فرودگاهی و ۹ اقدام راهبری و دوره آموزشی توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع توسط شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای ارائه خدمات بهتر انجام شده است.

سومین روز از عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام/بازگشت حجاج از جده با ۶ پرواز به سه فرودگاه بین المللی کشور

در سومین روز عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور ، ۶ پرواز در فرودگاه‌های تهران ،تبریز و کرمان به زمین می نشیند.

دومین روز از عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام/برقراری ۶ پرواز ازسه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، تبریز و کرمان برای پذیرش زائران خانه خدا

در دومین روز عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام به کشور ، ۶ پرواز در فرودگاه‌های تهران ،تبریز و کرمان به زمین می نشیند.