شناسهٔ خبر: 101889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان خبر داد:

بهبود وضعیت آسفالت و معابر در مسکن مهر جنوبی هندیجان

آسفالت معابر مسکن مهر هندیجان رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: هم اکنون اجرای عملیات بیس اساسی در ۵ خیابان آغاز شده و بعد از آماده شدن عملیات روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد قنواتی اظهار داشت: عملیات احداث جوی و جدول در همه خیابان‌ها و عملیات زیرسازی در برخی از خیابان‌های مسکن مهر جنوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرارداد ۱۰میلیارد تومانی به منظور آماده سازی معابر از سوی اداره کل راه شهرسازی استان خوزستان با پیمانکار منعقد شده، اظهار داشت: بر اساس این قرارداد، پیمانکار پروژه موظف و متعهد به تکمیل و تحویل ۲۲خیابان مسکن مهر جنوبی است.

وی درخصوص مشکلات مسکن مهر جنوبی افزود: بالا بودن سطح منهول فاضلاب اداره آب و فاضلاب هندیجان، خروجی فاضلاب و بالازدن فاضلاب از منهول‌ها در خیابانها، بالا بودن انشعابات خانگی آب، احیا نشدن فضای سبز از سوی شهرداری شهرستان و همچنین جاگذاری پایه‌های برق در معابر و خیابان‌ها از اهم مشکلات منطقه هستند که باید رفع شوند.

قنواتی با اشاره به اجرای عملیات تکمیل ۷۹۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان تصریح کرد: ۴۵۰ واحد در منطقه هندیجان جنوبی تکمیل و به متقاضیان آن‌ها تحویل داده شده است.