شناسهٔ خبر: 103477 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

رشد ۸۴ درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان در ۲۰۲۱/ کاهش ۴۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی با احتساب تورم

بزرگراه جهرم-لار در دست احداث است-18 دی1400.jpg ​پایان عملیات ایمن سازی ۲۲ کیلومتر از محور شریانی طبس-دیهوک، رشد ۸۴ درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان در ۲۰۲۱ و کاهش ۴۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی با احتساب تورم از مهمترین اخبار حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین اخبار حمل‌ونقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

تردد خودرو در راه‌های استان قزوین ۵.۶درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از افزایش ۵.۶درصدی تردد خودرو در راه های استان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

رتبه اول خراسان جنوبی در استفاده از سامانه آنلاین صدور پروانه عبور محمولات ترافیکی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از کسب رتبه اول صدور آنلاین پروانه عبور بار ترافیکی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد.

جاده بهبهان-رامهرمز ایمنی لازم را دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پی تصادف زنجیره ای صبح امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه در محور بهبهان-رامهرمز ، گفت: این محور به لحاظ تجهیزات جاده ای ایمنی لازم را دارد.

پایان عملیات ایمن سازی ۲۲ کیلومتر از محور شریانی طبس-دیهوک

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس از پایان عملیات تعریض شانه جاده و اصلاح شیب شیروانی ۲۲ کیلومتر از محور شریانی طبس-دیهوک خبر داد.

فعالیت ۲۰۳نیروی راهدار در عملیات راهداری زمستانی

مدیر کل راهداری .و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از فعالیت بیش از ۲۰۳ نفر نیروی راهدار در عملیات راهداری زمستانی در دومین برف زمستانی استان خبر داد.

رشد ۸۴ درصدی حجم مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان در ۲۰۲۱

نشست مشترک رستم قاسمی وزیر راه‌ و‌ شهرسازی با سردار بردی محمدوف، معاون رئیس کابینه وزرای ترکمنستان در خصوص مدیریت هوشمند از طریق پهبادها در حوزه حمل و نقل و کشاورزی برگزار شد.

نماینده وزیر در جلسات مجامع عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

مهدی نورایی در حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده وزیر در جلسات مجامع عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

کاهش ۴۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی با احتساب تورم

عضو کمیسون عمران مجلس گفت:بودجه راه و شهرسازی نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش نیافته بلکه با توجه به تورم موجود نسبت به سال قبل درعملکرد ۴۰ الی ۴۵ درصد کاهش نیزداشته است.

نقش بسیار مهم گزینش در افزایش سرمایه اجتماعی نظام اسلامی

همزمان با پانزدهم دی سالروز صدور فرمان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در امر تشکیل نهاد گزینش، گردهمایی اعضای هسته‌های گزینش شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه‌وشهرسازی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد.

بازگشایی و ترمیم مسیرهای آسیب‌دیده از سیل جنوب استان سیستان‌و‌بلوچستان در اولویت قرار دارد

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بازگشایی و ترمیم مسیرهای آسیب دیده از سیلاب اخیر جنوب استان سیستان و بلوچستان در راس اقدامات سازمان قرار دارد‌.

برآورد اولیه خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب و بارندگی‌ها اخیر ۸۰۰ میلیارد تومان به راههای ۱۳ شهرستان جنوبی این استان خسارت وارد کرد.

بررسی روند توسعه و عمران استان خراسان رضوی در بخش‌های حمل و نقلی ومسکن

وزیر راه و شهرسازی در سفر به خراسان رضوی ضمن بررسی روند توسعه و عمران استان در بخش‌های حمل ونقل و مسکن در مراسم تدفین پیکر ۱۷ شهید در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شرکت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

گزارش کارشناسی ترک خوردگی و ناپایداری بخشی از جاده هراز در دست تدوین است

رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تدوین گزارش کارشناسی ترک‌خوردگی و ناپایداری یک کیلومتری آب اسک در جاده هراز خبر داد.

بازگشایی ۱۲محور مسدود شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ مسیر از مسدود شده ناشی از سیلاب اخیر در جنوب استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این اداره کل بازگشایی شده است.