شناسهٔ خبر: 103851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید

پل نهراب.jpg مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام مرحله نخست ساخت و تکمیل پل نهراب سیستان در قالب نصب تیرهای فلزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری از اتمام مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان خبر داد و اظهار داشت: عملیات ساخت این پل بعد از وقف چند ساله با پیگیری های این اداره کل از اوایل سال جاری مجدد بطول ۱۹۲ متر در قالب هشت دهانه ۲۴ متری آغاز شد که خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته مرحله نخست آن در قالب نصب تیرهای فلزی به عنوان مهمترین بخش علمیات اجرایی به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه اتمام و بهره برداری از این پل به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی دارای اهمیت بسیاری برای این اداره کل است مرحله دوم و تکمیلی آن در قالب قالب بندی و اجرای دال نیز از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای احداث پل نهراب از ابتدای آغاز آن تاکنون ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال سیر مراحل نهایی است.

اکبری تصریح کرد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است تا پایان سالجاری عملیات ساخت این پرورژه به عنوان‌مهمترین مطالبه مردمی به اتمام برسد.