شناسهٔ خبر: 103967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار کرمان؛

راه و شهرسازی جنوب کرمان معین امداد رسانی سیل اخیر در شهرستان رودبار جنوب شد

 جنوب کرمان سیل اخیر مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان ازاقدام این اداره کل به عنوان معین امداد رسانی سیل اخیر در تعدادی روستاهای شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان )محمدساردویی  مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تشکر از اقدام مشترک دستگاه های مرتبط در سیل اخیر شهرستان رودبار جنوب گفت: در جلسه ستاد بحران که به ریاست استاندار در شهرستان رودبارجنوب تشکیل شد این اداره کل به عنوان معین امداد رساتی به روستاهای رودبارجنوب انتخاب شد.

وی اظهارداشت: ابتدا با تشکیل چند کمیته  توسط همکاران در اداره کل راه و شهرسازی خانه هایی که آسیب دیده بودند شناسایی  و نسبت به پیگیری جهت کمک فوری برای اسکان و مایحتاج زندگی آنها از سوی ستاد بحران اقداماتی انجام شده است .

وی گفت :در برخی از مناطق روستایی سیل زده سیلاب و طغیان رودخانه‌ها فروکش نکرده است،  اولویت ما بازگشایی راهها در مناطق سیل زده و هدایت  سیل زدگان به سمت شهر است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پایان با اشاره به اینکه تمام توان خودرا برای بازگشایی راهها و کمک رسانی به مردم بکارگرفته ایم  افزود: میزان خسارت‌ها درشهرستان‌های جنوب کرمان بالا است و به علت گستردگی منطقه وبا  مشارکت خود مردم  و دهیاری ها و شورا های اسلامی شهر و روستا این موضوع به سرانجام  خواهد رسید.