شناسهٔ خبر: 10464 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ادغام ادارات شبکه پيام‌های هوانوردی وبرنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات در فرودگاه امام

فرودگاه امام خمینی نخستین ادغام ادارت شبکه پيام‌های هوانوردی وبرنامه ریزی و فناوری اطلاعات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)٬ جلسه ای با حضور حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، غلامرضا رستمیان مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، معاونین و جمعی از مسئولان و روسای ادارات روزشنبه 17مرداد1394 در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

درابتدای این جلسه سیدی مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)گفت: ادغام دو اداره باعث شکوفایی٬ همافزایی دانشها در جهت پیادهسازی بهتر پروژهها را به دنبال خواهد داشت.

 وی افزود: این نخستین ادغام حوزه عملیات هوانوردی در سطح فرودگاههای کشور می باشد که امروز به صورت رسمی دراین فرودگاه انجام شد.

در ادامه غلامرضا رستمیان مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاههای کشور هدف از ادغام این دو اداره را اینگونه بیان کرد: ادغام دفتر پیامهای هوانوردی و دفتر نوسازی و فناوری اطلاعات ، هم‌افزایی در توانمندیهای پرسنل واحدها در اجرای پروژههای هوانوردی نظیر نرمافزارهای اجازه پرواز، عوارض فرودگاهی و پروازهای عبوری و ... را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی از جمله نتایج این همافزایی را راهاندازی سامانههای حیاتی و تخصصی در زمینههای فرودگاهی توسط پرسنل داخلی دو مجموعه بدون دخالت شرکتهای متفرقه دانست و گفت: این ادغام حاصل تلاش دو ماه کارشناسی کارگروههایی است که به این منظور تشکیل شده بودند.

در پایان مراسم ابلاغ رئیس اداره جدید مخابرات و فن‌آوری اطلاعات هوانوردی به محمد جعفرآبادی اهداء شد./

نظر شما