شناسهٔ خبر: 105705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد؛

موضوعات مرتبط با طرح نهضت ملی مسکن در اولویت بررسی گروه کاری تلفیق زیربنایی استان اصفهان

گروه کاری تلفیق زیربنایی- اصفهان معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط با نهضت ملی مسکن، موضوعات و درخواست‌ها در این خصوص با اولویت در جلسات مطرح و بررسی می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمد بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در جلسه گروه کاری تلفیق زیربنایی استان که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور دیگر اعضا تشکیل شد، الحاق به محدوده اراضی دولتی در شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر (محمدآباد، نصرآباد، نیک‌آباد و ورزنه) به منظور تامین اراضی مسکونی مورد نیاز بررسی و در این باره اتخاذ تصمیم شد.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مباحث مرتبط با نهضت ملی مسکن، موضوعات و درخواست‌‌ها در این خصوص با اولویت مطرح و بررسی می‌شود.  

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: علاوه بر این موارد اصلاح حریم شهر کاشان و موارد جاری داخل حریم شهرهای سمیرم، درچه و شاهین‌شهر و موارد خارج حریم شهرستان‌های خوانسار، شهرضا، اردستان و آران و بیدگل در گروه کاری تلفیق زیربنایی استان مورد بررسی قرار گرفت.  

وی بیان داشت: گروه کاری تلفیق زیربنایی، به منظور پیشبرد اهداف و انجام وظایف شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ذیل کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تشکیل می‌شود.  

بناییان با بیان اینکه گروه کاری تلفیق زیربنایی دارای اعضای ثابت و متغیر است گفت: نتایج سایر گروه‌های کاری شامل موارد داخل حریم، موارد خارج حریم، طرح‌های وابسته کشاورزی، گردشگری و توسعه روستایی و عشایری در آن، مورد بررسی و سپس به کارگروه و شورای برنامه‌ریزی ارسال می‌شود.