شناسهٔ خبر: 105709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان خبر داد؛

تلاش برای اتمام دو پروژه راهسازی شهرستان اردستان تا نیمه اول سال ۱۴۰۱

جاده اردستان زواره - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: ۵ کیلومتر باقیمانده جاده اردستان به زواره با ۹۰ درصد پیشرفت عملیات خاکی در دست اجرا است.

 مجتبی پورشفیع رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ اظهار کرد: تنها پروژه فعال راهسازی اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، پروژه ۵ کیلومتر باقیمانده جاده اردستان به زواره بوده که با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.  

 وی با بیان اینکه عملیات خاکی و ابنیه این قسمت از جاده اردستان به زواره تا پایان اسفندماه به پایان می‌رسد، افزود: در حال حاضر این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت عملیات خاکی دارد و اگر موضوع آب و هوا اجازه روکش آسفالت را بدهد، مانعی برای این عملیات وجود ندارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان داشت: پروژه محور اردستان به زواره هیچ ردیف اعتباری نداشته و همه اعتبارات آن با پیگیری‌های بعمل آمده تأمین شده است.  

وی با اشاره به پنج کیلومتر باقیمانده محور اردستان به اصفهان، گفت: اکنون این پروژه به دلیل طراحی اجرای پل راه‌آهن متوقف شده است و به محض اینکه طراحی این پل به اتمام برسد عملیات اجرایی خاکی آن انجام می‌شود.  

 پورشفیع گفت: در تلاش هستیم تا در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ هر دو پروژه راهسازی شهرستان اردستان را به اتمام برسانیم و زیر بار ترافیک ببریم.