شناسهٔ خبر: 105710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

استقبال شهروندان از طرح صدای پاسخگو اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان / تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی برای برگزاری میزخدمت در نماز جمعه

صدای پاسخگو راه و شهرسازی- اصفهان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم استان اصفهان از طرح صدای پاسخگو این اداره کل، شماره ارتباطی ۳۶۶۸۶۰۶۷ همچنان فعال است و پیگیری و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردمی تداوم دارد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسن کحال‌زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: بمنظور تسریع در پاسخگویی معاونین و روسای این اداره‌کل به مسائل و مشکلات مردم، شماره تماس مستقیم ۳۶۶۸۶۰۶۷  برای هم استانی های گرامی بعنوان صدای پاسخگو این اداره کل  در ایام الله دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال بی نظیر مردم استان اصفهان از این طرح، شماره ارتباطی مورد نظر همچنان فعال است و پیگیری و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردمی تداوم دارد.  

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی فعال و منتظر دریافت نظر مخاطبان حوزه راه و شهرسازی است. براین اساس تا پایان وقت اداری روزهای کاری کارشناسان مربوطه به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی هستند و با دسته‌بندی مسائل و موضوعات مطرح‌شده، مباحث را در اختیار معاونین و رؤسای این اداره‌کل  برای بررسی و پاسخ قرار می دهند.  

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در روزهای تعطیل و ساعات غیرارادی به صورت ضبط مکالمه آماده پاسخگویی به مردم عزیز هستیم.  

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی این اقدام تکریم ارباب رجوع و ایجاد ارتباط دو سویه میان معاونین و رؤسای این اداره‌کل با مردم است گفت: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق این شماره ارتباطی، تمامی نقطه نظرات مردمی را با رعایت امانت، صداقت و حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی دریافت کرده و در جهت انجام رسالت کاری خویش به عنوان پل ارتباطی نظرات ایشان را به اطلاع مدیران و مبادی ذیربط می‌رساند تا ضمن بهره مندی از نظرات سازنده مخاطبان، پاسخگوی مسائل مطروحه این عزیزان باشد.  

کحال‌زاده بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات این اداره‌کل بمنظور تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم برپایی میز خدمت ادارات راه و شهرسازی شهرستان های استان اصفهان بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی روز جمعه در محل مصلی نماز جمعه هر شهرستان بود.  

   وی گفت: این اقدام که با پیگیری‌های ویژه علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت، از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مورد تقدیر قرار گرفت.  

گفتنی است: در متن این تقدیرنامه از اهتمام و زحمات بی شائبه و موثر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و کارکنان ذیربط که در امر خدمت رسانی و پاسخگویی حضوری و استقرار میزخدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات هموطنان در ایام الله دهه مبارک فجر در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان اصفهان، تقدیر و تشکر شده است.