شناسهٔ خبر: 108405 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

فراهم شدن امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن استان اصفهان

امیر زاغیان- اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی از یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان طرح‌های ملی مسکن که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست و یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام، اشتباه درج نموده اند، می‌توانند از روز پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یکماه، با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir  نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.  

وی تاکید کرد:  مردم استان اصفهان که متقاضی طرح‌های ملی مسکن بوده و اقدام به ثبت نام نمودند، پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.  

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیکترین شهر ممکن به شهر محل درخواست تأمین زمین انجام می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه پایان سال ۱۴۰۰مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن به پایان رسید اذعان داشت: در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن جمعاً ۴۱۸ هزار نفر از اهالی استان اصفهان ثبت نام کردند.  

زاغیان بیان داشت: برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۵.۸ درصد نسبت به کشور است، لذا بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان است که این تعداد برای چهار سال به ۲۰۳ هزار و ۹۶۸ واحد می‌رسد.